The Brand Program

Word jij depressief van jullie marketing? Is jullie bedrijf de 188e in het dozijn?

Kleuren jullie liever buiten de lijntjes? Gaan jullie links waar iedereen rechts gaat?

Zitten jullie in een competitieve markt? Doet iedereen daar 'tzelfde? En willen jullie 't anders doen?

Maar zien jullie niet hoe je met je kop boven 't maaiveld uit kunt steken?

Mooi.

Daar kunnen we wat mee.

Mijn klanten van The Brand Program zijn divers. Het zijn mkb-bedrijven, scale-ups, bureau's, agencies. Creatief of juist heel technisch. Ze zijn cultureel of commercieel. En verkopen diensten of producten.

Maar, ze hebben één belangrijke overeenkomst.

Ze hebben de ambitie marktleider te worden. De nummer één in hun branche. Of markt. Of segment. Of hoe je 't ook noemt. Whatever.

En die klanten zijn fucking te gek.

En die weten ook: met mij samenwerken is niet voor iedereen.

Het is alleen voor de ondernemers die durven breken met conventies. Het meest ambitieus zijn. Bij de top willen horen. De Beyoncé of Michael Jackson van hun markt willen worden.

Dan is The Brand Program voor jou.

Go big or go home dus.

Voor minder doe ik 't niet.

1.

The Big Brand Program

Dit programma bestaat uit twee fases: Positionering en Design. Beide op basis van een strategie die we samen opstellen.

Fase 1:

Positionering

We kijken strategisch naar de markt. Hoe ziet 'ie eruit? Wie staan er aan de top? Hoe knal jij naar die nummer één positie? 

We (her)definiëren van alles wat nodig is om je merk opvallend te positioneren en bouwen zo aan een strategie die de basis vormt voor jullie nieuwe merk.

Fase 2:

Design

Na fase 1 volgt fase 2.

En dan?

Wat hebbie dan?

Ik lever een Brand Kit en een Brand Book op. De Brand Kit bevat alle elementen die ik heb ontworpen in alle bestandstypen die je nodig hebt. Logo, sublogo, kleuren, lettertypes, eventuele illustraties en iconen. Al je brand assets dus. In 't Brand Book tref je alle informatie die jij of je marketingteam nodig heeft om de marketing door te voeren en het merk lading te geven. Wat is de merkstrategie? Hoe zet je die brand assets in en hoe werken ze met elkaar samen? All you need op één plek.

Quanta costa?

€ 7.750

En 't levert 't veelvoudige op. Allereerst: 't vuur dat weer brandt. Niet alleen bij jou, ook in je team. Maar bijvoorbeeld ook: de prijzen van je producten en/of diensten verhogen, als je wilt. Een grotere klantenstroom, ook met die hogere prijzen. Het personeel aantrekken om die klantenstroom te kunnen dragen. Of jouw beste personeel dat blijft, en niet gaat shoppen bij een andere werkgever.

2.

The Bigger Brand Program

Dit programma bestaat uit drie fases: Positionering, Design en Webdesign. Alles op basis van een strategie die we samen opstellen.

Fase 1:

Positionering

Dit zit 'tzelfde in elkaar als bij The Big Brand Program.

Fase 2:

Design

Dit zit 'tzelfde in elkaar als bij The Big Brand Program.

Fase 3:

Website

Dit zit 'tzelfde in elkaar als bij The Big Brand Program.

Quanta costa?

€ 9.950

Tekst

Voor minder doen we 't niet. Duh.

Wat je verder nog moet weten? Ik ben competitief. Als we samenwerken, wil ik winnen in jouw markt. Be ready. I come prepared.

Geloof me, er is ruimte aan de top. Ook in jouw markt. Zie je 't zelf niet? Ik wel. Bel me en je komt erachter.

Meer info komt snel. Nu alvast meer weten? Mail me op hallo@lottehiemstra.nl