Vraag + antwoord

Je bent niet de enige met een stel vragen. Dus ik heb er alvast, zo vooruitdenkend als ik ben, een aantal uitgewerkt.

Fijn he?

Hoe werkt dat, een samenwerking met jou?

Best simpel eigenlijk: jij betaalt mij, ik zorg dat jouw bedrijf van stoffig naar sexy gaat. Uitgebreider antwoord op deze vraag nodig? Lees dan even deze pagina →

Kun je ook alleen een leuk logo voor me ontwerpen?

Nee. Een logo heeft een reden. Een doel. Een betekenis. Een context. En een logo moet niet leuk zijn, een logo moet goed zijn. Dat is wezenlijk iets anders. Daar kan ik je alles over vertellen—en daar neem ik je graag in mee als je kunt loslaten wat je thuis graag aan de muur zou hangen en als je durft te kiezen voor een strategisch sterk en onderscheidend totaalbeeld. Als in: de hele rambam. Inclusief onderzoek en strategie voorafgaand aan dat logo (want dat is nodig—trust me). En dan zorgen we niet alleen voor een logo, maar voor een aardbeving. Goed?

Nergens lees ik iets over huisstijlen. Maak je die ook?

Ik gebruik zelf liever de benaming 'visuele identiteit'. Maar dat is dus een huisstijl, en die maak ik inderdaad.

Ik wil een nieuwe website. Kun je helpen?

Ja! Maar... ook deze moet de wereld op z'n grondvesten doen schudden. En je doelen behalen. Dus laten we eerst eens helder maken: wat zijn die doelen eigenlijk? Ik ben nu al benieuwd. Mail je me?

Quanta costa, zo'n samenwerking?

Kosten? Zo zou ik het niet noemen. Het is een investering. Die meer dan rendabel is.

De investering die je bij mij maakt voor een merkstrategie en –ontwerp ligt momenteel tussen de 5.000 en 10.000 euro.

Is dat veel? Ik denk het niet. Schieten met hagel, dat is pas duur. En vermoeiend. Pff.

En het traject met mij levert het veelvoudige op. Allereerst: 't vuur dat weer brandt. Niet alleen bij jou, maar ook in je team. En we weten allemaal wat er dan gebeurt... Vuur! Beyoncé! Messi!  

Maar het kan ook betekenen dat je de prijzen van je producten of diensten verhoogt. Een hogere omzet. Een grotere klantenstroom. En het team aantrekken om die klantenstroom te kunnen dragen. Of jezelf en je agenda vrij(er) te maken.

Het betekent marketing met meer gemak. Van begin tot eind. Het betekent net zo leuk aan de buitenkant, als aan de binnenkant.  

En, ik ben eigenlijk wel benieuwd: deze investering niet doen, wat kost dat?

Klinkt goed allemaal. Maar is het wel iets voor ons?

Ik zou zeggen, ja: als je nog nooit binnen de lijntjes hebt gekleurd—omdat jij geen lijntjes kent.

Of, ja: als je klaar bent met lijntjes en er buiten wilt kijken.

Ja: als je een geweldig leuk bedrijf hebt maar er niemand is die dat ziet, omdat je marketing nogal... onder een laag stof ligt.

Ja: als je veel concurrenten hebt.

Oke. Wat nog meer?

Ik ben competitief. Als we samenwerken, wil ik winnen in jouw markt.

Ik wil een aardbeving. Ik wil je concurrenten zo benauwd maken dat ze aan 't zuurstof moeten.

Be ready. I come prepared.

Doe je dat allemaal alleen, die aardbeving enzo?

Niet altijd. Ik werk samen met andere geweldige creatieven. Denk: strateeg, copywriter, illustrator, content creator, webdeveloper. Je krijgt ze er allemaal bij, als je wilt.

Ik weet eigenlijk niet precies of we een probleem hebben en wat dat probleem dan is. Kun je helpen?

Zie je 't nog niet? Geeft niets. Ik wel. Contact me, dan vertel ik het je.

Ik heb/werk bij een bureau en wil met je samenwerken voor een van onze klanten. Kan dat?

Ik werk met verschillende bureaus in Nederland samen. Let's talk!

Ik heb nog een andere vraag. Waar kan ik terecht?

Mail me! Bel me! Schrijf me! Postduif me! I don't care!

Ik wil samenwerken. Hoe kan ik je bereiken?

Ik heb de knoppen hieronder speciaal voor jou gemaakt... ;–)

hallo@lottehiemstra.nl

06 15 85 46 92