Over mij

     Het was niet de jongen voor in de klas of een Backstreet Boy... Microsoft Paint, dát was mijn eerste liefde.

En al snel ontdekte ik de magie tussen vorm en kleur.

Ik werd aangetrokken door alles met letters en kleur en als eigenwijs guppy met zonnebril in hartjesvorm besloot ik: ik ga de wereld mooier maken.

Een prima uitgangspunt voor mijn latere carrière. Toch?

Als eigenwijs guppy besloot ik: ik ga de wereld mooier maken.

Toen ik Paint Shop Pro en Photoshop CS-nummer-zoveel had uitgespeeld, werd ik aangenomen voor de kunstacademie.

Ik verruilde het Friese land voor de Zwolse straten. Ein-de-lijk studeren wat ik altijd al wilde. Graphic Design aan ArtEZ Hogeschool voor de kunsten.

Mijn droom bleek ook mijn passie. Ik studeerde cum laude af, rolde direct daarna in een baan als ontwerper en specialiseerde me iedere dag een beetje meer.

En? Wordt de wereld mooier door design?

Zeker wel. Maar van kunst ook. En van de zon. En van een gezellige puppy in je ene hand en een (alcoholvrije) gin tonic in je andere hand.

Maar branding...

Brengt werelden bij elkaar. Die van mens en merk.

Branding maakt merken menselijk, en mensen opmerkelijk.

Helemaal niet zo magisch als ik ooit dacht. Strategisch juist.

Leerde ik van 's werelds beste merkstrategen.

Want als je begrijpt dat het de strategie is, die de basis van 't plaatje vormt, zul je winnen.

En dat is waar mijn hart sneller van gaat kloppen.

'Cause I'm in it to win it.

Dus tegenwoordig help ik bedrijven en merken winnen. De nummer één in hun markt worden.

En heb ik The Brand Academy opgericht. Om mijn kennis over te dragen en andere vormgevers en ontwerpers te helpen beter te worden in het vak.

Dus, ja: de wereld mooier maken was inderdaad een prima uitgangspunt voor mijn latere carrière.

De wereld mooier maken was inderdaad een prima uitgangspunt voor mijn latere carrière.

Zin om jouw wereld ook mooier te maken?

En the one and only in jouw markt te worden?

Plan een afspraak in mijn agenda

Dan spreken we elkaar snel.

Meer lezen over mijn visie? Laat je gegevens achter, dan ontvang je ze direct in je mailbox.

Leuk, we will meet in je mailbox!
Wacht ff! Er ging iets niet helemaal goed. Hebbie alle velden ingevuld?